poniedziałek, 9 maja 2011

FASHION WEEK POLAND 2011

Ostatnie dni 5.05.-8.05 spędziłam na Fashion Weeku w Łodzi.
Miałam tam swój showroom, na którym prezentowałam swoją kolekcję. Atmosfera była wyjątkowo pozytywna, a to głównie za sprawą świetnych sąsiadów z alejki;) Kubie<3 oraz bliskich mi osób ze stoiska Łukasza Stachowicza:)
Jeśli chodzi o pokazy, niestety nie było mi dane obejrzec wszystkich, ale większośc z tych które widziałam zawiodły mnie. Podobne odczucia mam jeśli chodzi o kolekcje prezentowane podczas "złotej nitki". Mam wrażenie, że polscy projektanci robią się monotematyczni. Wciąż minimalizm, szarośc, czerń, futuryzm. Nie, żebym nie lubiła, ale to naprawdę robi się już BARDZO nudne.









sprzedany









sprzedana





pierwszy sprzedany:)







Ola, Łukasz ( www.suitcaseofideas.com ) i Kasia:)<3



http://www.dorotacebulamolik.pl/ i Justyna Gamoń - koleżanki ze szkoły, polecam :)



buziaki dla COOKie - najpsze fartuchy kuchenne na świecie, najlepsi sąsiedzi na świecie. http://looklikecookie.com/






prawie wszystkie zdjęcia - Jakub Kos.

3 komentarze:

  1. wasza wizytówka leży sobie na moim biurku a ja marze że będzie mi kiedyś dane wpiąć się w Twoją kiecę !:) stoisko było jednym z moich ulubionych, totalnie trafiające w moje subtelne gusta ! Oby tak dalej, znudzona faktycznie zbyt mrocznymi i futurystycznymi pokazami, odetchnęłam widząc tak pozytywne i buduarowe sukienki! wspomnę o Tobie przy następnej notce na moim blogu bo naprawdę warto! i powiedz mi gdzie można kupić jedno z Tych cud?:)pozdrawiam, Paulina

    www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Wilhelminą, wizytówkę posiadam, ubrania wspaniałe i piękne, świetne pomysły, w pełni wpadające w mój gust, szczególnie spódnica z legginsami jeśli dobrze pamiętam;)mam szczerą nadzieje, że spotkamy się jeszcze w czerwcu, w Warszawie:)


    trzymam kciuki za dalsze sukcesy!:)
    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!! Bardzo mi miło:)
    Jeśli chodzi o kupno- narazie nie posiadam strony internetowej, możliwe, że za jakiś czas będę coś wstawiac do jakis butików, zobaczymy.. Ale póki co - oczywiście można coś zamówic przez bloga:)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń